Întrebări frecvente despre participarea la webinarii

Cine poate participa la webinariile Predau Viitor? 

Orice cadru didactic care predă informatică și/sau TIC într-o instituție publică de învățământ, indiferent de nivelul de învățământ sau de încadrarea principală (învățător, profesor, profesor la cluburi de copii). 

Unele serii de webinarii pot avea anumite condiții speciale de participare, anunțate explicit, care sunt introduse pentru personalizarea experienței de învățare a cadrului didactic și au un conținut relevant doar pentru anumite nivele de experiență pedagogică sau cu un anumit conținut.

Ne rezervăm dreptul de a aproba sau refuza înscrierea la webinarii, pentru a construi o experiență de învățare uniforma și relevantă. 

 

Cum se desfășoară un webinar?  

Fiecare webinar începe la fix 18:00 în ziua anunțată. Pentru a fi punctuali și a pre-întâmpina potențiale probleme tehnice de conectare, vă recomandăm parcurgerea pașilor necesari pentru conectarea la sistemul de webinar (prezentați mai jos) cu aproximativ 10-5 minute înainte.  

Webinarul durează aproximativ 1 oră.

 

Ce costuri au webinariile?

Activitățile noastre pentru cadrele didactice din învățământul public sunt absolut gratuite. Aceste activități sunt posibile datorită suportului partenerilor Predau Viitor și Asociației Techsoup: află aici partenerii Predau Viitor

 

Primesc diplomă de participare la webinarii? 

Pentru participarea în anumite serii de webinarii, se pot elibera diplome de participare doar dacă îndepliniți cumulativ condițiile anunțate public: participarea live la webinarii, realizarea temelor după fiecare webinar, realizarea proiectului de absolvire, care de cele mai multe ori va fi un proiect cu elevii. (cum este cazul seriilor de webinarii cu și despre Scratch)

În general, pentru alte webinarii Predau Viitor nu se eliberează diplome de participare - în cele mai multe dintre cazuri, ele sunt prezentări punctuale de 1 oră susține de traineri experți din industria de IT menite să vă facă mai simplă introducerea într-un subiect de industrie și să vă ajute ca materiale didactice la clasă. 

Seriile de webinarii Predau Viitor nu au fost concepute pentru a fi acreditate, ci pentru a oferi profesorilor un suport de cunoștințe și încredere în predarea vizuală a programării.  Calitatea muncii nostre este atestată aât de partenerii cu care lucrăm, de calitatea trainerilor noștri și de experiența extinsă pe care organizația noastră o are în crearea de experiențe de învățare online. Află mai multe despre cine suntem, experiența și premiile noastre internaționale și naționale, aici: www.asociatiatechsoup.ro

 

Îmi reamintiți că m-am înscris? 

Cu 1 zi și cu 1 oră înainte de începerea webinarului veți primi un e-mail care vă va aduce aminte de ora și ziua desfășurării webinarului. 

În cazul unor perioade de înscriere lungi, vom trimite emailuri de reamintire și cu 1 săptămână înainte. 

 

Cum particip online la webinar? 

Pentru participarea la webinariile Predau Viitor folosim sistemul GoToWebinar, unul dintre cele mai utilizate și simple sisteme de traininguri online din lume, care poate fi urmărit atât pe calculator, cât și pe telefonul smart sau pe tabletă (descărcând de aici aplicațiile GoToWebinar pentru Android și iOS).

Aveți nevoie doar de niște căști și o conexiune bună la internet.

Iată cum vă conectați:

  1. Înainte de webinar, verificați compatibilitatea sistemului dumneavoastră cu GoToWebinar: system check
  2. În cu 10-5 minute înainte de ora începerii webinarului, apăsați butonul portocaliu ,,Join Webinar" din oricare e-mail de confirmare sau reminder primit.
  3. Vi se va solicita permisiunea pentru descărcarea din browser a unui fișier executabil pe care trebuie să îl accesați printr-un singur click și care va porni automat aplicația locală GoToWebinar.
  4. Se va conecta automat la o fereastră nouă "GoToWebinar" cu datele webinarului, pe care nu trebuie să o închideți nici după finalizarea webinarului.
  5. La ora 18:00 fix, webinarul va începe și veți vedea și auzi moderatorul webinarului, trainerul și prezentarea aferentă. Nu veți putea interacționa verbal cu prezentarea, ci doar prin intermediul întrebărilor din chatul aplicației GoToWebinar.
  6. După finalizarea webinarului, NU închideți aplicația GoToWebinar. Așteptați până la 2 minute, pentru a apărea automat o fereastră nouă cu un formular de feedback pe care vă rugăm să îl completați.

Rețineți: Veți putea intra în legătura cu noi doar pe chat, în cadrul webinarului, nu vă veți putea conecta cu voce. Microfoanele vor fi nefuncționale. 

Pentru orice alte întrebări sau probleme de conectare, ne puteți contacta printr-un mail la contact@predauviitor.ro. 

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
×
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
FIŞIERE COOKIE NECESARE
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Afisează modulele cookie necesare
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră.